Proces składania zamówienia
1. Dodawanie towarów do koszyka
Wybrany towar można dodać do koszyka zakupów po uprzednim wybraniu jego ilości, rozmiaru oraz ewentualnego koloru (jeżeli występuję w kilku wariantach).
2. Sprawdzanie zawartości koszyka
Po dodaniu nowego towaru automatycznie aktualizowana jest informacja przy ikonie koszyka znajdującej się w prawej górnej części strony sklepu. Aktualną listę towarów dodanych do koszyka można sprawdzić klikając na pole "w koszyku".
3. Składanie zamówienia
Sprawdzając zawartość koszyka można dokonać zmian w ilości zamawianych towarów, usunąć je z zamówienia lub też dodać do ulubionych. W tym miejscu możliwe jest również wpisanie posiadanego numeru kodu uprawniającego do zniżki na zakupy w Tiffanie.pl.
Chcąc dodać inne przedmioty do koszyka należy wybrać opcję „Kontynuuj zakupy”, co spowoduje powrót do listy asortymentu sklepu. Aby zakupić wybrane towary należy kliknąć przycisk „Złóż zamówienie”.
UWAGA!
Na tym etapie procesu składania zamówienia Klient ma możliwość założenia nowego profilu, zalogowania się do już istniejącego bądź dokonania zakupu bez tworzenia swojego konta w sklepie.
Korzyści z rejestracji na stronie sklepu Tiffanie.pl
W kolejnym kroku należy wybrać metodę płatności za znajdujące się w koszyku towary oraz sposób, w jaki mają być dostarczone do Klienta. Możliwy jest również wybór ozdobnego opakowania, dzięki któremu zamówiony towar może stać się efektownym podarunkiem. 5. Podsumowanie zamówienia
6. Złożenie zamówienia
4. Wybór sposobu dostawy i formy płatności
Ostatnim etapem procesu składania zamówienia jest jego podsumowanie. Umożliwiono w nim dokonanie zmiany adresu, danych kontaktowych oraz opcji dostawy. Klient może również wybrać jako dokumentację dokonanego zakupu paragon fiskalny lub fakturę VAT. Oprogramowanie sklepu umożliwia także dodanie uwag przeznaczonych dla jego pracowników oraz dostawców zamówionych towarów.
Po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie” Klient otrzymuję informację o jego numerze oraz danych niezbędnych do dokonania płatności za zakupione towary (w przypadku wybrania formy płatności- „Płatność przed wysyłką”). Może również wydrukować blankiet przelewu, który jest automatycznie generowany w formacie pliku PDF.
Jednocześnie na adres e-mail podany w przez Klienta zostaje wysłana wiadomość ze szczegółami dokonanego zakupu oraz linkiem, który należy kliknąć w celu potwierdzenia chęci dokonania zakupu.