Gwarancja i zwroty
Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione przez Państwa produkty były najwyższej jakości oraz pozbawione wszelkich wad. W przypadku gdy zamówione towary nie będą spełniać Państwa oczekiwań, mają Państwo możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na inny w ciągu 14 dni.
Zwrot towaru
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, odstąpienia od umowy, wymiany towaru na inny prosimy o:
-
Wypełnienie i dołączenie do zwracanej paczki formularza zwrotu
-
Odesłanie towaru w stanie niezmienionym.
-
Staranne zapakowanie zwracanego towaru tak, aby towar nie został uszkodzony, zgnieciony bądź zniszczony podczas transportu, najlepiej w opakowaniu w którym został towar dostarczony do Państwa.
-
Dołączenie do zwracanego towaru paragonu lub faktury.
Spełnienie powyższej prośby ułatwi nam to przyjęcie zwrotu i skróci czas załatwienia Państwa sprawy. Należności za zwrócony towar wraz z kosztami pierwotnej wysyłki zwrócimy Państwo niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
Paczkę proszę wysłać na adres:
MAT Sp. z o.o. Sp. k.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 2 lok. 21 B (I piętro)
15-111 Białystok
z dopiskiem „ZWROT”
FORMULARZ ZWROTU DOSTĘPNY JEST DO POBRANIA TUTAJ
Wymiana towaru
Jeżeli interesuje Państwa wymiana zakupionego towaru, należy:
1. Zwrócić towar – postępując wg wskazówek powyżej z działu „Zwrot towaru”
2. Zamówić nowy produkt – należy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je razem z kosztami wysyłki, niezależnie od odesłanej przesyłki
Reklamacje
Prosimy, aby sprawdzali Państwo stan przesyłki przy jej odbiorze, zwracając uwagę, czy nie jest uszkodzona z zewnątrz. Jeżeli stwierdzą Państwo takie uszkodzenie, prosimy o zażądanie sporządzenia protokołu opisującego stan przesyłki i okoliczności powstania szkody.
W przypadku gdy otrzymali Państwo towar wadliwy:
1. Wypełnienie i dołączenie do zwracanej paczki formularza zwrotu.
2. Odesłanie towaru w stanie niezmienionym.
3. Staranne zapakowanie zwracanego towaru tak, aby towar nie został uszkodzony, zgnieciony bądź zniszczony podczas transportu, najlepiej w opakowaniu w którym został towar dostarczony do Państwa.
4. Dołączenie do zwracanego towaru paragonu lub faktury.
Spełnienie powyższej prośby ułatwi nam rozpoznanie reklamacji i przyczyni się do skrócenia czasu Państwa oczekiwania na załatwienie sprawy.
O postępie procesu reklamacyjnego będą Państwo informowani drogą e-mailową bądź telefoniczną. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), zaoferujemy Państwu do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze w wybrany przez Państwa sposób.
Reklamacje proszę wysyłać na adres:
MAT Sp. z o.o. Sp. k.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 2 lok. 21 B (I piętro)
15-111 Białystok
z dopiskiem „REKLAMACJA”